注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Mr.Lonely

不以物喜.不以己悲.

 
 
 

日志

 
 

2010年3月30日  

2010-03-30 02:54:16|  分类: 日日记.日日都记, |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

最近發現部機D網速嚴重5系鳩路.之前發個視頻俾人都發左成幾個鐘.實在折墮啊.苦思冥想.不得其解啵..啊..點解呢...

后黎上網一查. 哦.人地話呢.原黎網線系會受干擾既..感就啱啦.當初我拉依條線既時候呢.系用一般電話線拉既.仲要將條網線同埋電線拉埋一條槽.哎.感干擾法5卡至奇啦...

于是乎今日呢.就去左我最忠實既果間五金鋪~~(都幫襯左10幾年啦)去買材料重新拉過...

今次呢.為左抗抗擾.我用左通過熟人之中既熟人(五金店老細既老細)..先可以買到既.廣東省有線電視專用雙耦合信號線..呵呵..巴弊過好多專業電話線噶...但系..好貴啊T.T...無計啦.一分錢一分貨...買~!!!

翻到屋..忙左兩個鐘之后.搞掂``

一上.哇.真系5話得.快左差5多十倍...哇哈哈哈...

省有線電視真系5話得~~~

下次爭取睇下買5買到省際寬帶用既光纖線先~~如果買到就正咯..呵呵呵~~~~

  评论这张
 
阅读(24)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017